Onderhoud

Onderhoud

Yenco biedt de klant een jaarlijkse of 2-jaarlijkse onderhoudsservice aan.  Dit zorgt voor een goed werkende en vooral energiesparende installatie.

Wij bieden onze klanten een 24-uren service aan, d.w.z. dat ze binnen de 24 uren uit de nood worden geholpen in geval van panne, lekkage of technische problemen.

Jaarlijks of 2-jaarlijks wordt de klant gecontacteerd voor het onderhoud van de ketel.  Bovendien wordt alles bijgehouden omtrent de problemen die zich hebben voorgedaan, zodat we ten alle tijde kunnen weten wat er gebeurd is.

Daarnaast zijn wij bij enkele van onze dealers ook partnerdealers. Dit wil zeggen dat ze een extra garantie bieden naar ons en de klant toe.

Enkel voordelen voor u als klant: snelle interventies, snelle info en onderdelen.

Wat gebeurt er bij een onderhoud?

  • 1ste uitmeting van de waarden
  • Kuisen van de ketel / brander / filters / schouw
  • Vervangen van de sproeier (bij mazout) indien nodig
  • Afstellen en heruitmeten van de waarden
  • Check-up op lekken en nazicht drukvat
  • Afleveren van de wettelijke attesten

Indien er problemen zijn met andere zaken kan u dit melden aan onze technieker en zal hij dit proberen op te lossen.  Anders wordt het genoteerd en op een ander tijdstip in orde gebracht.